Nejnovější příspěvky

Tuková bulka pod kůží

Všimli jste si na ruce nebo jinde na svém těle malé kulaté bouličky? Pravděpodobně se jedná o tukovou bulku, tzv. gangliónovou cystu, nebo-li lipom. Nemusíte tedy propadat panice, protože není nebezpečná. Lékaře vyhledejte v případě, že se boulička zvětšuje nebo bolí.

Autor: Ver Přidáno: 08.02.2021

Příčiny a léčba průjmu

Pokud člověka trápí průjem, znamená to, že se jeho organismus brání a zbavuje se škodlivých toxinů. Většinou během jednoho až dvou dnů sám zmizí. Příčinou je virová nebo bakteriální infekce z potravy nebo nápojů, vliv stresu, užívání antibiotik nebo nedostatek vitamínů a minerálů. U dětí je zapotřebí průjem pohlídat a raději kontaktovat lékaře, protože při tomto onemocnění může dojít až k dehydrataci.

Autor: Ver Přidáno: 28.01.2021

Nitroděložní tělísko – cena, spolehlivost, rizika, hormony

Již dávno neplatí, že by nitroděložní tělísko bylo určeno jen ženám po porodu. Dnes je vhodné i pro ženy, které se na těhotenství teprve chystají. Nitroděložní tělísko je vhodná antikoncepce, která existuje v hormonální i nehormonální verzi. Je jednou z nejspolehlivějších antikoncepčních metod a zdravotní rizika pro ženu jsou v dnešní době téměř nulová.

Autor: Ver Přidáno: 14.01.2021

Jarní detox těla i mysli

Jarní období je ideální na očistu těla i duše, obzvlášť pokud vás po zimě trápí únava, pocit vyčerpání a nahromaděného stresu. Věnujte proto sami sobě pár hodin až dní a uvidíte, že se vám tělo i hlava odvděčí. Jak tedy správně postupovat při jarní detoxikaci a vyvarovat se zásadním chybám?

Autor: Ver Přidáno: 27.03.2020

Bolest břicha

„Bolí mě břicho“ – častá věta, mnoho významů a příčin. Určit snadněji diagnostiku problému pomůže lokace konkrétního místa bolesti. Může jít o běžný problém např. bolest po konzumaci tučnějšího nebo těžšího jídla, ale také v horším případě o záněty, vředy nebo rakovinu. V každém případě není dobré bolest břicha podceňovat.

Autor: Ver Přidáno: 05.03.2020